Contacteer ons

Jouw product bovenaan de zoekertjes met 2dehands Admarkt

Wil je klanten bereiken die écht op zoek zijn naar een product? Mik je pijlen op je doelgroep door te adverteren via 2dehands Admarkt. Wij helpen je graag je doelen te behalen.

Verhoog je zichtbaarheid dankzij Admarkt.

Wil je mensen aantrekken die al op zoek zijn naar jouw product, maar jouw bedrijf gewoon nog niet kennen? Dan kun je overwegen om te starten met adverteren op 2dehands Admarkt. Koopgerichte klanten gaan vaak op 2dehands.be op zoek naar een product. Ze houden hun opties open. Het is in deze fase dat je hen kan laten kennismaken met jouw aanbod. De voordelen op een rijtje:

  • Je adverteert op de juiste plaats op het juiste moment (= terwijl je klanten op zoek zijn naar een product).
  • 2dehands heeft 3,2 miljoen bezoekers per maand en 24 miljoen maandelijkse bezoeken.
  • Jouw zoekertje verschijnt prominent, op de best bekeken posities op de website.
  • Je kunt adverteren in 36 categorieën.
  • Je hebt volledige controle over je budget met het CPC-model (Cost-per-Click): je betaalt alleen als er op je zoekertje of website wordt geklikt.
  • Ons team regelt alles voor jou.
  • Wij zorgen ook voor rapportering en bijsturing van je advertenties.

In 3 stappen naar een advertentie op 2dehands.

ontwerpfase

Van doelstelling tot concrete voorstellen.

Welk doel en welke doelgroep wens je te bereiken? Op basis daarvan doen we concrete content- en budgetvoorstellen.

goedgekeurd design

Van goedkeuring tot lancering advertentie(s).

Na jouw goedkeuring lanceren we je advertentie. Indien nodig zorgen we voor een landingspagina.

adverteren via 2dehands Admarkt

Opvolging van begin tot einde en rapportage.

We monitoren je advertentie(s) van startdatum tot einddatum. We bezorgen je achteraf ook een duidelijk rapport.

Green Bananas, at your service!

Ben je ervan overtuigd geraakt om gebruik te maken van 2dehands Admarkt adverteren? Heb je hulp nodig bij het opstarten van campagnes of wil je meer informatie over hoe je jouw webshop en producten kunt uitlichten? Wij zorgen ervoor dat jouw 2dehands Admarkt advertenties optimaal worden ingezet, we zorgen dat de gebruiker naar jouw website wordt geleid, we beheren je budget en rapporteren maandelijks de resultaten.

Een paar woordjes uitleg over SEO en SEA

Wat is SEO?

SEO is het optimaliseren van (mobiele) websites voor mensen die zoekmachines gebruiken.

SEO ofwel Search Engine Optimization is het optimaliseren van een (mobiele) website door het verbeteren van interne en externe factoren van je website. Hier denken we aan technologie, content & autoriteit. Door SEO actief te gaan toepassen en optimaliseren zorgen we ervoor dat je op relevante zoekwoorden (keywords of trefwoorden) beter zult scoren in de zoekresultaten. In België denken we dan vooral aan Google.

Wat is SEA?

SEA staat voor Search Engine Advertising.

Belangrijke zoekmachines bieden het allemaal aan: betaalde advertenties gekoppeld aan bepaalde zoekwoorden of termen. Hiermee zorg je er dus voor dat je website naar boven komt bij de advertenties in bijvoorbeeld Google.

De advertenties in Google (Google AdWords) zijn te herkennen aan het woordje ‘Advertentie’. Verder lijken ze zoveel mogelijk op organische zoekresultaten, maar weet dus dat deze betaald worden door een adverteerder.

Wat is Search Engine Advertising

Wat kiezen? SEO of SEA? Beide?

In een ideaal traject combineer je beide. Het is belangrijk om te weten dat als je advertenties aankoopt je onmiddellijk aanwezig bent in zoekmachines en dat je zo direct leads kunt beginnen te generen. Maar ga je meer voor resultaten op langere termijn, dan is SEO onmisbaar. Scoren op een natuurlijke manier is immers key.

Wij bezorgen je steeds een duidelijk overzicht van hoe mensen op zoek gaan naar jouw product of dienst. Met de juiste strategie én een professioneel webdesign zorgen we ervoor dat je meer potentiële klanten aantrekt.

Kunnen social media iets betekenen voor mijn project?

Jawel! Mensen brengen heel veel tijd door op social media. De smartphone is altijd binnen handbereik. Daarom is je aanwezigheid op bijvoorbeeld Facebook & Instagram belangrijk. Niet per se in de eerste plaats met een promotionele insteek, maar je kunt effectief deze middelen gebruiken om je merk sterker en bekender te maken.

Let wel, er is een groot verschil tussen bijvoorbeeld Google en Facebook. Mensen die een product of dienst actief zoeken, die gebruiken Google. Social media zoals Facebook en Instagram kun je dan weer inzetten om je bezoekers opnieuw in aanraking te laten komen met je merk.

Welke online advertentievormen zijn er?

Je kunt online adverteren via zoekmachines en sociale media.

Via zoekmachines (vooral Google, maar in mindere mate ook Bing) bestaan er verschillende advertenties, elk met een specifiek nut:

  • Search Ads: om een dienst, product, website of bedrijf in de kijker te zetten in de zoekresultaten
  • Display Ads: om een dienst, product, website of bedrijf in de kijker te zetten op andere sites
  • Shopping Ads: om een specifiek product in de kijker te zetten bovenaan de zoekresultaten of op de Google Shoppingpagina

Wat is retargeting?

Retargeting is een heel gerichte manier van adverteren op social media als Facebook en Instagram. Je toont een advertentie aan mensen die eerder op je website zaten, met de bedoeling ze een duwtje in de rug te geven om terug te keren. Je bereikt dus alleen mensen die mogelijk al interesse hadden in je bedrijf, product of dienst. Daardoor is het een van de meest kostenefficiënte advertentiemethodes die er zijn.

Kan ik adverteren op social media?

Ja. Zoals je kunt adverteren via Google, kun je ook advertenties tonen op Facebook, Instagram en LinkedIn. Een uitstekend voorbeeld van social media ads is retargeting: daarmee kun je surfers die ooit je website bezochten, advertenties tonen en zo terugbrengen naar je website of webshop.  Heel gericht, want je focust puur op mensen die al interesse hadden in je bedrijf.

Voor deze bedrijven mochten we al adverteren op 2dehands Admarkt.

Naast adverteren via 2dehands Admarkt houden we ons als marketing- en communicatiebureau bezig met allerlei andere zaken om jouw off- en online succes te helpen schrijven. Wil je bijvoorbeeld graag adverteren in Google? Dan kunnen we je bijstaan voor je Google Ads, Google Shopping en Google Display. Als trotse Google Partner zijn je Google advertenties in goeie handen bij ons. Ook adverteren via social media is ons niet vreemd, dus dat kun je meteen ook aan ons toevertrouwen, als je dit wenst. Met retargeting kunnen we personen die je webshop of site bezocht hebben opnieuw gaan aanspreken en proberen te overtuigen om voor jou te kiezen.

We kunnen natuurlijk nog veel meer dan online adverteren. Heb je een nieuw webdesign nodig, of wil je een logo laten ontwerpen? Visitekaartjes, flyers of ander drukwerk op maat en in je huisstijl (die we ook voor jou kunnen opstellen) nodig? We ontwikkelen ook webshops voor starters en voor volleerde online verkopers, in Magento, WooCommerce en via andere platformen. Wat denk je, samenwerken? Via ons portfolio vind je intussen al wat voorbeelden van wat we uit onze mouwen kunnen schudden.

Op zoek naar een partner voor jouw Admarkt-advertenties?

Er zitten hier enkele online marketeers die verstand hebben van adverteren, dus je kunt ervan op aan dat je advertenties in goede handen zijn bij ons. Bespreken we samen eens de mogelijkheden?

Privacy Preferences
Wij gebruiken cookies op deze site om uw gebruikerservaring te verbeteren. Door op ‘Ok, ik aanvaard’ te klikken ga je akkoord met de gebruiksvoorwaarden van deze website.