Een vliegende start met een nieuwe website

Als je zoekt naar lokale lekkernijen, dan moet je bij streekproductenwinkel Ambarosa zijn. Onze buurman biedt er namelijk een 300-tal Aalsterse streekproducten aan. Zijn eigen streekbiertjes – Alosta Tripel en Alosta Blond – zijn toch wel zijn trots. Voor zijn eigen pils en een aantal andere producten maakten we een nieuw logo en een sprekende huisstijl.

Als je er dan echt een label op moet plakken …

Bierbrouwen? Dat deden ze al van toen de dieren nog spraken. Om het historische en artisanale karakter van het brouwen, en van de eigen Aalsterse geschiedenis, te behartigen, creëerden we een tijdloos etiket met de gemoedelijke Aalsterse skyline op de achtergrond. En dat alles in een keurig geel – of, om het biervriendelijk te zeggen: blond.

Van hop naar huisstijl

En zo ‘hopten’ we – heb je hem? – van het Alostabier naar de huisstijl van een paar van Ambarosa’s andere toppers: biermosterd, confituur, advocaat, dressing, pralines en nog veel meer. Het resultaat? Een sprekende, uniforme huisstijl op maat van elk product. Toepasbaar op het héle Alosta-assortiment.

En jij?

Wil jij jouw project in een gebruiksvriendelijke website gieten? Had je graag je bedrijf op de kaart gezet met een straffe campagne? Of heb je nood aan een sterk staaltje content waarmee je jouw publiek inspireert en je diensten verkoopt als zoete broodjes? Kom langs bij Green Bananas. Dan bekijken we samen wat we voor jou kunnen betekenen.

Neem contact met ons op