Een vliegende start met een nieuwe website
Als je zoekt naar lokale lekkernijen, dan moet je bij streekproductenwinkel Ambarosa zijn. Onze buurman biedt er namelijk een 300-tal Aalsterse streekproducten aan. Zijn eigen streekbiertjes – Alosta Tripel en Alosta Blond – zijn toch wel zijn trots. Voor zijn eigen pils en een aantal andere producten maakten we een nieuw logo en een sprekende huisstijl.
Als je er dan echt een label op moet plakken …
Bierbrouwen? Dat deden ze al van toen de dieren nog spraken. Om het historische en artisanale karakter van het brouwen, en van de eigen Aalsterse geschiedenis, te behartigen, creëerden we een tijdloos etiket met de gemoedelijke Aalsterse skyline op de achtergrond. En dat alles in een keurig geel – of, om het biervriendelijk te zeggen: blond.
Van hop naar huisstijl
En zo ‘hopten’ we – heb je hem? – van het Alostabier naar de huisstijl van een paar van Ambarosa’s andere toppers: biermosterd, confituur, advocaat, dressing, pralines en nog veel meer. Het resultaat? Een sprekende, uniforme huisstijl op maat van elk product. Toepasbaar op het héle Alosta-assortiment.