Magnolia: modern vastgoed in een gezellig jasje
Hoogstaand, en toch gezellig. Strak, en toch voorzien van alle comfort. Nieuwbouwproject Magnolia bewijst dat een harmonie van uitersten zó mooi kan zijn. Voor dit spannende project bouwden we aan een huisstijl, presentatiebrochure, webdesign en meer.
Beginnen bij de fundering
Immobiliën: ’t is een vak apart. Voor de Leedse nieuwbouwresidentie Magnolia begonnen we daarom bij de basis. Lees: een strakke huisstijl, met een spiritueel gouden logo met elementen uit het nabije Kasteel van Mesen. Het geheel omgaven we door een vruchtbaar dennengroen en maagdelijk wit – perfect om een mooie harmonie te scheppen.
En daarop bouwden we verder
Op basis van de huisstijl creëerden we een brochure. Zoals het de immosector betaamt, brachten we ook hier een mooi evenwicht tussen praktische grondplannen en eigenschappen enerzijds en inspirerend beeldmateriaal met sprekende copywriting anderzijds.
Architectuur, maar dan online
Het onlineverhaal kon natuurlijk ook niet ontbreken. In dezelfde lijn mochten we een website maken. Als afgeleide van de brochure helpt de website als snelle, korte schakel tussen de immokantoren en potentiële kopers. Via sprekende pop-ups en call-to-action-knoppen kunnen die laatsten eenvoudig en zonder poespas een afspraak boeken.
Wat we deden voor Magnolia