NOSTALGIE OM TE SMEREN
Smeerpasta op basis van Bobonnes recept van Aalsterse vlaai
Wat is er beter dan een heerlijk stuk Aalsterse vlaai? Als Aalsters bureau moeten we je het antwoord schuldig blijven. Om het traditionele gerecht nieuw leven in te blazen, bedacht Sinamum-oprichter Steven De Bruyne een smeerpasta op basis van dat originele recept, Meigt. Wij namen de complete huisstijl en webdesign voor onze rekening.
Wat doen/deden we voor Meigt?
- Complete huisstijl- en conceptontwikkeling
- Logo-ontwerp
- Copywriting
- Ontwerp productverpakking
- Ontwerp en druk visitekaartjes en flyers
- Webdesign
- Opstart socialmediamarketing
Het basisingrediënt: een sterke huisstijl
’t Is geen geheim. En erfgoed is het evenmin: aan de voet van elk project ligt een goeie, samenhangende huisstijl. Om het karakter van de smeerpasta vast te leggen en te stroomlijnen, creëerden we een smeuïg concept met smakelijke kleuren en een cartoonmascotte als logo.
It’s a wrap
Bij een goed smeerbaar product hoort een sprekende verpakking. In lijn met de huisstijl ontwierpen we het officiële Meigt-etiket, met een mooi evenwicht tussen de aesthetics en praktische (lees: voedingsspecifieke) informatie. Ook maakten we passende visitekaartjes en flyers.
Meigt op het net
Bobonnes smeerpasta heeft ook zijn plaats op het internet, natuurlijk. We bouwden een nette website met onder meer productinfo, praktische gegevens en verdeelpunten. Ook bereidden we de verschillende socialmediakanalen voor.
Hoe wij Sinamum Meigt mee ondersteunen